Tröttis

Den helg har innehållit fotboll och chillkvällar, och glass. Idag spelade vi JV-game (träningsmatch). Jag var inte med, utan fick ta hand om kamera filmandet. Efter matchen åkte vi till UNC (Univeristy of North Carolina) och kollade på när dom spelade mot Notre Dame. Det var en sjukt intensiv match och de där tjejerna offrar sitt liv på varenda boll. Tekniskt sett var jag inte så imponerad, men fysiskt och den viljan, jävlar! Det var en tjej i UNC som imponerade mig något så fruktansvärt. Like lång som jag, snabb som fan, teknisk som fan och riktigt stark, både på marken och i luftutrymmet. Hon heter Crystal Dunn och spelar även för landslaget. Grym tjej! 
Plugg borde det ha blivit denna helg, men jag har varit riktigt slapp! Nu ska jag nana mig. Puss och kramis! 
Ps. En bild på min norska vän Johanne och jag i vårt nya matchställ :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0