Game day!

Förra helgen var vi i Baltimore och spelade två matcher. Vi förlorade den första med en vidrig siffra (5-0), och vann den andra med 1-0.
Idag har vi match igen, mot Roanoke. Vi bör fixa en vinst. På söndag spelar vi mot nr 11 rankade Lynchburg. Det är ett mycket bra lag, så det blir en tuff men rolig match!

Jag har fruktansvärda skavsår på fötterna som trainern har varit tvungen att spräcka hål på, så de har blivit mycket bättre nu. Sedan är min högra hamstring inte riktigt som den ska. Jag har vart på treatment två gånger om dagen senaste veckan, så jag hoppas att den håller!

Dags att börja tagga riktigt inför denna match. Going into my zone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0