En go vinst!

En go fredags vinst! Hela 5-0 vann vi med! Grymt! Det var en harlig kansla i laget och alla fick spela (som inte ar skadade). Vi hade nagra riktigt grymma passningsspel och malen var fantastiska.
Imorgon ar det match igen. Det ar den som jag har riktigt laddat mentalt till. Dagens match visste jag att vi skulle vinna. Morgondagens match kommer bli tuff och kul, och vi kommer vinna!
Personligen kande jag idag att jag inte presterade sa val som jag vet att jag kan. Det skall jag ta igen imorogn, jag skall visa migsjalv att jag kan! "I played bad today, but tomorrow I'll play better". Jag ar redan fokuserad och laddad till tusen. Det kommer bli svart att fokusera pa plugget idag, haha

For er som vill kolla pa matchen sa sands den live kl 22.00 svensk tid pa denna lank:
http://averettcougars.nmtvsports.com/

Karlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0