En go vinst, en fest, och en tjockis dag

Sa gardagens match vann vi med 4-0. Det var en chock att vinna sapass overlagset. Man kan ibland tycka att resultatet kan vara missvisande, men i detta fallet ar det inte det. Vi totalt krossade dom! De hade 5 skott varav ett pa mal, vi hade 25 skott. Vart lag ser riktigt bra ut! Personligen gar det sakta med sakert at ratt hall, jag borjar fa till mitt spel, men jag kanner att jag har sa otroligt mycket mer att ge!
Tva goa vinster denna helg med en sammanlagd malskillnad pa 9-0 ville vi ju forstas fira, och det gjorde vi verkligen! Jag och Cami kom inramlandes kl. 3.00 inatt, efter en fantastiskt rolig fest.
Dagen har bestatt av att ata sjukt onyttiga saker. Mitt calori intag idag har val overstigit 4000 calories, haha. Sadana dagar far man ha ibland.
Imorgon blir det tillbaks till verkligheten, och jag funderar pa att ga upp 6.30 for att trana, om jag orkar, haha.
Nu ska jag borsta mina tander och lasa igenom min study guide for Pathology som jag har test i pa onsdag.
Puss och Karlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0