Homecoming och hat trick

Helgens matcher resulterade i tva vinster och en lika. Fredagens match mot Methodist vann vi med 1-0. Lordagen hade vi traningsmatch. Jag var inte med pa den matchen, men jag och nagra andra i laget stod for hejarklacken :D! Sjukt roligt, och matchen slutade 2-2. I lordags var vi aven pa american football matchen och det var aven Homecoming weekend. Homecoming ar nar alla som har gatt pa skolan ar valkomna tillbaks till skolan och det bjuds pa mat och andra roligheter. Svin mycket folk och en riktigt harlig stamning! Lordagkvallen spenderades pa vaningen under, med en go middag och harliga grannar.
Sondags matchen vann vi med 7-0, och jag gjorde min forsta college hat trick :). Vi ar nojda med insatsen denna helg aven om vi inte spelade sa bra som vi kan pa fredagens match.
Personligen resulterade denna helg i att jag blev Player of the Week, med 4 mal och en assist (ett mal pa fredagens match och tre mal pa sondagens).
Ny vecka och nya matcher, och vi blir lite battre varje dag. Pa onsdag har vi match mot Greensboro och pa lordag ar varan senior game mor Mary Baldwin.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0