Besviken

Nagot som gor mig besviken och arg ar nar en person, som skall vara din van och stotta dig och heja pa dig nar du har en framgang, gar bakom ryggen pa dig och snackar skit med en annan person som aven denne skall vara din van. Vad ar det for javla stil? Man gor inte det, det ar lagt, riktigt lagt. Skitsnacket kommer inte gora dig till en battre person, det ar bara du som kan forbattra digsjalv. Jag sager fuck that.

Nej mammi, detta handlar inte om mig (vad jag vet). Detta handlar egentligen om alla, i alla situationer.

Med det sager jag god natt!

Kommentarer
Postat av: ida

Hade det vart nån hade jag slagit ner den personen. Det vet du

2013-10-18 @ 15:32:26
URL: http://minstaduvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0