When you try your best but you don't succeed

Sa, det har varit nagra ledsamma dagar har i Danville. Vi akte ut i kvartsfinalen pa hemmaplan. Vi har alltid gatt till minst semifinal, men i ar hande nagot, nagot som jag inte kan forklara. Att avsluta college karriaren sahar var nagot som inte fanns pa kartan, speciellt inte efter forra arets felfria serie.
Det ar fortfarande ledsamt och tungt, men jag borjar sakta komma tillbaks till "livet". Jag har funderat mycket pa vad mitt nasta mal och motivation skall bli, och jag tror att jag har funnit det. Det kravs en rejal vilja, och disciplin, och jag ar aven tvungen att ge upp vissa saker for en tid. Vi far se hur det gar :)

Nu ska jag och gymma, heja heja!

Kommentarer
Postat av: Milton

Berätta! Vi vill allt veta stjärnan! :)

2013-11-13 @ 18:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0