Sunday afternoon

Fan vad helgerna gar fort, det ar skrammande! Igar var sjukt kul. Vi korde Beer Olympics, och tro det eller ej, men mitt lag vann, haha! Jag ska visa bilder och beratta mer detaljerat vad vi gjorde senare. Efter det gick jag och pluggade lite halvfull, haha. Det var en ny upplevelse, ganska bra gick det faktiskt. Efter plugget var det dags att fortsatta dricka igen. Forfest hos oss forst, sedan akte vi till Baseball house dar det var en javla fest med svinmycket folk. Sjukt skoj!
Idag ar det sondag och det ar dags att fokusera pa skola och traning igen. Har precis vart pa gymmet och nu ska jag och plugga i skolan. Hello no life!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0