I'm home bitches

I tisdags morse kom jag hem. Resan gick fint, med en del stress, en fet förkylning och en glömd väska i London. Men jag hann med alla mina flyg, tack och lov. Tisdagen spenderades med la familia. Min fina vän Patrik kom och hälsade på, och sedan åkte jag hem till Natasha för att hänga med henne och Kristin. Det blev en hel del tjöt och bastubad.
Igår lirade jag lite boll och försökte somna i hyfsad tid. Idag hade jag satt klockan på 9.30 för att vända tillbaka dygnet, men det gick åt skogen. Jag vaknade kl 12:45 av att en telefonförsäljare ringer. Hursomhelst så ska jag åka och shoppa idag. De ska bli roligt. Kvällen blir nog ett litet träningspass, om jag inte är för förkyld.
Nog om allt nonsens. Det är fett att vara hemma :).

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0