Looking good

Idag har jag varit i kontakt med min gamla tränare i Sverige och även svenska fotbollsförbundet. Anledningen är ju att jag kommer hem över sommaren och vill spela fotboll då.
Problemet, trodde jag, är ju bara att jag står skriven på VA Beach Piranhas som jag spelade med förra sommaren och inte i sverige, så jag behöver göra en internationell övergång. Men efter att ha pratat med min tränare hemma i sverige så verkar det som att jag står skriven både i sverige och usa. Fasen vad härligt om det är så att jag inte behöver hålla på med en massa papper och skit.
Speaking of soccer, jag hade så gärna velat testa en hög division att spela i, men det är ju ingen klubb som är intresserad av en spelare som bara är hemma i tre månader, över sommaren dessutom.
Jag får se det positivt, i laget jag kommer spela med i sommar finns många unga duktiga spelare och jag kan säkert hjälpa dom i sin utveckling, plus att jag kan öva på saker som jag själv behöver slipa på.
Åh, jag längtar verkligen hem när jag tänker på det. Sommaren har många roligheter att bjuda på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0