En riktigt härlig dag!

Idag vaknade jag av att solen sken in genom fönstret, härligt! Cami, Kenny och jag bestämde oss för att åka till ett outlet mall. Jag köpte ett par rose silkes converse. Det var så härligt att strosa runt på mellan alla affärer. Det var ca 20 grader och skinande sol :).
Efter några timmars shopping åkte vi hemåt. Det blev en kort workout för att komma hem och duscha och göra iordning mat. Det blev grill hos vår fina Miltonovich :). Sedan var tanken fest, men det blev inget med det.
Jag har varit riktig seg sedan jag kon hem och jag tror det beror på dagens shopping med all promenad emellan affärer.
Dags att nana, jag håller på att somna sittandes.

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0