Träning, basket, och ferre

Vilken härlig helg jag har haft! Jag har äntligen kommit igång med träningen, och jösses vad jag älskar det! Jag och min fina sambo har köpt varsitt gymkort. När man köper detta gymkort får man en nyckel in till gymmet så man kan gå dit 24/7. Vi har kört en hel del crossfit träning. Jag har lite svårt med tekniken, men det går bättre och bättre.
Igår efter ett härligt pass åkte jag och mina vänner och käkade lunch och därefter bar det av till North Campus där vi kollade på killarnas och tjejernas basketmatcher. Det blev dock förlust för båda. Efter det bestämde jag och Miltonovich oss för att gå över till några i laget som hade fest, och fest blev det. Dock bara en öl för min del, men vad roligt att vara nykter bland fulla människor, haha.
Dagen har bestått av träning, lunch och nap. Lunchen åt vi ute, Camiluringen och jag. Det har nämligen varit 22 grader varmt idag :).
 
För resten av dagen så skll jag plugga lite grann, sedan får jag se vad dagen har att erbjuda. Kankse väcka min vän som ligger här i sängen och fortfarande sover, klockan 17:20....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0