Long time no see

Är nu tillbaka i allas vår älskade Danvegas. Jet lag har jag, men det gör mig inte så mycket, jag är trött på kvällen och pigg på morgonen. Folk börjar komma tillbaka till skolan och det gillar jag.
Det är nytt år, och jag har beslutat mig om ett nyårslöfte. Ett nyårslöfte har jag inte haft på flera år, och känner nu att det är dags för ett sådant, och få disciplin på mig själv. Vi får se hur det går med detta löfte, men jag ska iallafall göra allt för att hålla det.
Nog om nyårslöfte. Tiden hemma i Sverige var härlig. Jag spenderade mycket tid med min familj och även vänner. Träning var det dåligt med, jag kände att kroppen behövde vila, och jag var ju även sjuk vilket gjorde att kroppen var svag. Mina systersöner börjar bli riktigt stora, och det är så fantastiskt att få se varje gång jag kommer hem hur dom utvecklas.
Tiden i Danville hittills har spenderats med härligt sällskap, en del löpning, lite shopping, och goda middagar. Imorgon börjar skolan och jag är faktiskt redo. Jag ser fram emot en bra termin och jag ska bli bättre med rutiner när det kommer till läxor.
Nu ska jag snart kliva upp ur sängen. Dagens agenda består av träning och möjligtvis en tur till Chrysler för att göra en liten check på min bil.

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0