'Laugh til it hurts'

Efter en skoldag, en go lunch med min fina Cami, lite gött häng, en go träning, och en fantastisk dusch ligger jag nu i sängen. Nej, jag ligger inte här för att nana mig än, jag ligger här för att samla lite krafter för att laga något att äta. Jag funderar på vad? Kycklingen är fryst, även laxen. Jag orkar inte riktigt tina det för att sedan laga något av det. Nej, det lutar nog åt att steka lite ägg och göra mig en knäckemacka. Jag får nog tänka lite över detta. Det är ett svårt beslut, haha.
 
Skypade med min fina mamma tidigare. Hon, Pappi, Alfridas föräldrar (Ullis och Peter), och Tobben är i Thailand. Jag är så avundsjuk! Hon visade lägenheten de bor i och deras utsikt, och den var inte dålig. När det är klar sikt så ser dem ända till Phi Phi Island.
 
Ne, nu blir det mat! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0