Förändring

Anatomi klass, jobb, cellulär och molekulär biologi, och sista lektionen som skulle vara cellulär och molekulär biologi labb var inställd. Efter skolan åkte jag direkt till City of Danville och betalade en tråkig räkning på 500 spänn. Property Bill, en räkning man måste betala om man har bil.
Har nu lagt mig till ro i min säng. Jag kikar runt lite på mitt nymöblerade rum. Jag kände att jag behövde en förändring i mitt rum, det ger mig liksom ny energi. Jag gillar det mer och mer.
Mer på schemat idag blir en go träning, och kanske lite plugg, om jag orkar.
Idag har förövrigt varit en grå, kall och trist dag, men jag tycker på något sätt att det är mysigt. Fast jag hade mycket hellre velat hänga med mina sjukt bra föräldrar, som glassar i Thailand. Ni har det bra ni, fina päron!
 
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0