First day of class

Idag hade jag min första skoldag. Mina skoldagar kommer se ut såhär:
Måndag - Zoology, Oral/Written Biomedical Science, Zoology Lab
Tisday - Anatomy, Cellular & Molecular Biology, och Cellular & Molecular Biology Lab
Onsdag - Anatomy, Zoology, Oral/Written Biomedical Science, Anatomy Lab
Torsdag - Anatomy, Cellular & Molecular Biology
Fredag - Anatomy, Zoology, Oral/Written Biomedical Science
Inte så många klasser, men tre labber vilket kommer bli lite tufft.

Igår sprang jag och min vän Josefin och hennes homeboy ner till gymmet där vi körde crossfit. Det var andra gången jag körde det, och jag tycker ju att det är så himla skoj! En go träningsvärk har jag idag, så idag blir det en liten jogging runda.
Idag har jag och min älskade sambo Cami varit och käkat en god sallad. Himla härligt att ha henne tillbaka igen :)!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0