En härlig torsdag

Dagen började med ett härligt bootcamp pass. Sedan var det skola och jobb. Därefter var det dags för dagens andra pass. Det blev ett 15 minuters crossfit pass med min fina sambo. Både hon och jag var helt döda efter. Vi körde 5 pullups, 10 kettlebell swings, och 10 squats med vikt. Efter det kände jag för att göra lite core, så det blev två övningar efter crossfiten.

En liten underlig sak gällande mig och hopprep (som jag hoppar som uppvärmning), jag har bara kunnat göra vanliga hopp innan, kanske något dubbelhopp. Men senast så har jag kunnat hoppa dubbelhopp typ 10 gånger på raken. Nöjd, men lite fundersam över hur det har gått till.

Nu skall jag plugga, sedan ska jag kramas med antingen pandan eller min homeboy, det beror på va jag känner för, haha.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0