Valentine's Day

Dagen började med boltcamp imorse. Det var bara jag och en till tjej där. Det är så mycket mer motiverande när man är flera, men det gick bra ändå. Därefter var det skola och jobb. Efter det åkte jag och cami och körde ett jävla pass på gymmet. Det blev crossfit såklart. Cami agerar min coach, hon är grym på det!
Kvällen har jag tillbringat med min kära Kennyluring. Vi har käkat en god middag på Ruby Tuesday. Vi skulle även ha kollat på bio, men vi bestämde oss för att göra det nästa helg då filmen 'Snitch' har premiär. Så nu ligger vi i sängen och jag kickar hans ass i 'Words With Friends', underbart!
Morgondagen kan börja med bootcamp, om jag inte är helt död från dagens härligt hårda träning.

Kärlek till alla mina nära och kära!

Här är en bild på min homeboy och min mycket saknade Ida. Det var så bra när du var här. Kom hit!


Kommentarer
Postat av: ida

åhh jag vill!!

2013-02-15 @ 12:30:08
URL: http://minstaduvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0