Shake things up

Igår körde jag och cami ett mördarpass på gymmet.
Crossfit var ett AMRAP: 5min, 3min, 2min, 1min och vila 1 min emellan varje.
Exercises var 20 single unders, 15 push press, 10 squats, 5 burpees. Efter 5min setet tog vi bort burpees, efter 3min tog vi bort squats, efter 2min tog vi bort push press, så sista minuten hoppade vi bara hopprep. Död tjej, men vi fick inte nog.
Vi fortsatte med ett härligt benpass. 20 air squats, 30 lunges, 40 calf raises, 50s 90 graders vinkel, 100 jumping jacks, 50s 90 graders vinkel, 40 sumo squats, 30 leg raises, och avslutningsvis 20 squats. Japp, död tjej.
Vi var även ute och bowlade igårkväll över några bärs. Cami, Milton, Mathilda och jag. Sedan drog vi till bdubs och drack en go drink innan vi begav oss till en liten socializing.

Idag har dagen bestått av fotbollsträning. Sjukt skoj, men jag är så jävla trött i mina ben sedan gårdagen. Frossar typ, haha.

Nu: Sushi sunday!


Kommentarer
Postat av: Ida

Helvete va avis ja är

2013-02-11 @ 08:26:53
URL: http://Minstaduvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0