Make waves

Senaste dagarna har varit hektiska i skolan, därav ingen uppdatering. Igår morse startade jag dagen med bootcamp, 7-8 som vanligt. Därefter gick vi hem, duschade, åt frukost och sedan gå tillbaka till skolan där vi hade junior test, ett test man måste göra sitt tredje år som college student. Efter det hade jag ännu ett prov, cellulär och melokulär bilogi test. Vad resten av gårdagen bestod av var plugg rakt av. Jag hade ett anatomi prov idag som jag började på igår, och den som har haft anatomi vet hur mycket det är att göra i den kursen.
Äntligen är det torsdag eftermiddag och jag kan slappna av, lite iallafall.
Nu ligger jag och tar igen mig efter en laxmåltid som jag lagade till cami och mig. Ikväll blir det ett gött gympass. Vad vet jag inte än, men definitivt core.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0