Anatomy lab test

Imorgon har jag anatomi labb prov. Jag känner att jag kan det mesta, även fast jag inte har pluggat någonting på det. Det är lite skrämmande för det är inte likt mig.
Dagen har varit sådär. Den började bra med ett härligt bootcamp pass kl 07.00. Sedan i förmiddags har jag dock haft en fruktansvärd huvudvärk. Jag har provat med en nap och träning, men inget har hjälpt. Jag hoppas på att vakna upp med ett friskare huvud imorgon istället :)

Snart ska jag nana mig, jag ska bara kolla igenom anatomin en gång och se så det inte är något jag har missat.

Ps. I förrgår hade jag namnsdag, och inte fick jag en ända hälsning, haha. Jag är bortglömd..

Puss och kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade vän. Grattis. Du är inte bortglömd. Tänker på dug varje dag, men namnsdagar är inte min grej. Kram mammi

2013-02-21 @ 05:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0