VA Beach

Det känns riktigt bra att vara tillbaks i staterna. Just nu är jag på lite semester ute i VA Beach innan det är dags för allvaret i Danville.
Dagens agenda innehåller en liten roadtrip till ett outlet mall. Jag behöver köpa nya solbrillor, träningskläder och kanske köper jag mig något fint klädesplagg.
I förrgår köpte jag även nya löpskor och fotbollsskor. Fotbollsskorna är ett par Nike ID's Mercurial Vapor. Jag har designat dom själv och tanken bakom dom är att jag vill representera Sverige sista året på college :). Bild kommer när jag har fått dom. Mina löpskor är ett par Nike Freeruns 5.0+.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Supersnygga.. Du kommer vara snabbast i staterna!

2013-08-05 @ 22:26:57
URL: http://emmafryksdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0