Beach day

Startade dagen med gymträning. Ben stod på schemat. Sedan åkte vi och köpte lunch (tropical smoothie: bästa stället med svingoa sallader och smoothiesar!), och tog med oss till beachen. Åh vad jag gillar VA Beach!
Sedan vad det dags för nästa träningspass. Fyra trappor (72 steg) och 60 grodhopp som uppvärmning. Sedan blev det 6 hillsprints med fokus på höga knän, två hillsprints back-paddeling (sprang bakåt uppför backen), och därefter 1.5 mile jogging som nedvarvning.
Kvällen har vart riktigt chill. Jag och min homie har kollat på film och tagit en promenix till affären.
Imorgon blir det kanske lite shopping, sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. Träning blir det iaf definitivt :).
Klockan är före 23 och han har redan somnat, dags för mig att nana mig med :).

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0