bad update

Dalig update fran min sida. Skolan har dragit igang med rivstart. Mina klasser ar: Pharmacology, Pathology, Organic Chemistry och Nutrition. Tva av klasserna ar redan riktigt svara, men jag skall klara mig igenom min nast sista termin galant.
Forra onsdagen drog jag tillsammans med 7 andra tjejer fran laget till Charlotte (2 timmar ifran) och at mat pa ikea. Darefter var det konsert som gallde. Och gissa vilka? Inte mindre an Backstreet Boys :D! Det var riktigt haftigt. De spelade en massa gamla latar och de hade sina gamla vita kostymer och allt. Riktigt haftigt att se dem live faktiskt!
Annars hander inte mycket i livet har borta mer an sjukt mycket plugg, en hel del fotboll och gott hang med lagkamraterna.
Pa fredag aker vi till Maryland (ca 6 timmar bort) dar vi ska spela 2 matcher. Forsta matchen, som ar pa lordag, ar mot Johns Hopkins som ar rankade nr. 7 i hela uda (div 3). Jag har borjat ladda redan nu :)

Nu ska jag ata, sedan ar det dags for traning :D !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0