Pernilla Berith Berra Miltonovich Milton

Den här tjejen, inte bara en vanlig tjej, hon har kommit att bli en av mina bästa vänner, har äntligen tagit college examen. Hon är människa som kom in i livet och tog mig med storm. Lång, blond galen tjej, med ett fantastiskt hjärta och vill alla väl. Hon är en människa med en enorm vilja till livet, en människa som kämpar så otroligt hårt för att nå de målen hon vill uppnå. Denna tjej kan gå hur långt hon vill med denna vilja med stort v.
På bara tre år har hon uppnått saker som andra inte kan uppnå i ett helt liv. Mål efter mål, Toppbetyg efter toppbetyg. assist efter assist, utmärkelse efter utmärkelse.
Det är inte hennes vilja att uppnå sina mål som gör hon till en fantastisk människa och vän, det är hennes fantastiska personlighet som innehåller humor, ödmjukhet, ärlighet, känslighet, och härlighet som gör henne till en människa som jag kommer hålla hårt om resten av livet. Jag är så fantastiskt glad att få ha träffat dig och dela tre intensive collegeår med dig, och jag ännu gladare att ha fått en livskamrat, en kamrat som jag vet kommer vara en att räkna med.
Vi stod mitt på Brooklyn Bridge och kramades innan vi ens visste namnen på varandra, vi på ett sketet rum tillsammans med vår tredje vapendragare, vi köpte en bil tillsammans efter tre veckor av vänskap, vi har total-trashat lägenheten på våra förfester, fester och efterfester (Italobrothers - stamp on the ground), vi har skrattat tills det inte finns någon morgondag, vi har gråtit tills det inte finns några tårar kvar.
Du är tjejen som kan få mig att gråta av glädje. När du kom injoggandes till uppvärmningen till finalen freshmen year, då fick du mig att gråta av glädje. Det gav mig en sådan energi, även fast jag hade 39 graders feber och halsfluss.

Danville är nu ett avslutat kapitel för dig och det är dags för dig att öppna ett nytt. Jag är fortfarande i kapitlet Danville, men tro inte att du ska bli av med mig för det, jag kommer efter!
Kärlek till min fina Miltonovich!


Kommentarer
Postat av: miltonovish

Här sitter jag och trodde att mina tårar va slut. men just nu gråter dem som aldrig förr. blir så extremt glad av att läsa dina fina ord bebban. du har kommit att bli en av mina bästa vänner och jag värderar vår vänskap bland det allra viktigaste. du kan nog tamigfan få mig att skratta när som helst, och dessa 3 år med dig och camiluring har helt klart varit mitt bästa val i livet. så mycket vi har skrattat och haft roligt tillsammans had ejag inte bytt mot något i världen. du är en livskamrat bebban och jag vet att du alltd kommer finnas här precis som jag alltid kommer finnas där för dig! I alla lägen finns jag här, du är tamigsjutton en riktigt jävla bra vän och jag antar att jag visste de redan på brooklyn bridge i NY att den här tjejen hon är nog en riktigt bra människa och se bebbeluringen, nu har du kommit att bli en av mina allra bästa vänner och det tänker jag alrig släppa. <3

2013-05-03 @ 13:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0