En härlig dag

Skola, arbete där vi hade möte med skolans president om framtiden. Därefter åkte jag och min homeboy och sprang en runda nere i downtown. Sedan var det dags för commuter service. Vi hjälpte barn med deras läxor. Efter det åkte vi till skolan där de hade mat och cornhole tournament. Jag spelade tillsammans med en vän från laget, men vi förlorade, haha. Jag och min älskade miltonovich stannade kvar där och spelade lite mer, och sen drog vi på skolans musikal (mycket trevlig). Sedan avslutade vi vår trevliga dag med att kolla på intramural finalen. Jösses vad jag har varit igång idag. Jag gillar det! Speciellt när det är härligt väder och härliga människor runtomkring :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0