Att stå på dig

I tisdags blev jag, milton och mathilda utslängda från intramural soccer cupen som är en gång per år. Anledning var att vi svor i en diskussion. En lång historia som jag inte tänker ta upp här, men det var iaf anledningen. Detta blev vi såklart ursinniga för, så på onsdag morgon hängde jag på dörren in till Residence Life (dit går man om man har hamnat i trubbel). Jag fick ett möte och det mötet var idag. Påläst om mina rättigheter som student gick jag dit och förklarade situationen. 10 minuter efter mitt möte får jag ett mail som säger att vi får vara med och spela igen.
Jag har ingen aning om killen som kastade ut oss hörde min och hans chefs konversation (han har sitt kontor bredvid chefens), men något fick ju honom att ändra sig.
Glad tjej som "vann" detta möte :). Coach sa tom att om vi lyckas övertala dom att komma tillbaka så ska vi få en guld medalj, haha. Det var lätt värt att plugga på reglerna de har på skolan istället för att plugga till provet (som gick åt helvete).
Killen som kastade ut oss har förstört för många studenter på skolan, och jag tycker att det är förfärligt att han utnyttjar hans position och förstör för andra. Usch!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var bra gjort. Hoppas att han blev uppläxad av chefen. Kram mamma

2013-04-05 @ 06:32:43
Postat av: ida

gött med brudar som har lite stake. han kanske också borde skaffa sig en

2013-04-05 @ 11:09:09
URL: http://minstaduvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0