Travelling

Da var det dags att packa vaskan igen. Ikv'll aker vi till Va Beach och ska spela tva matcher. CNU imorgon och Chowan (div 2) pa sondag. Jag ar javligt laddad. En av tjejerna i CNU spelade jag med i somras, i Piranhas, sa det skall bli extra kul att lira emot CNU i ar. Forra aret krossade vi dom med 5-0(!!). Helt sjukt med tanke pa att de ar sa javla bra. Forra aret motte vi dom hemma, och min fina mammi och mina fina systrar var har. Det hade varit sa kul om ni kom igen!
 
Nu sitter jag pa jobbet och laddar mentalt infor denna helg. Sa javla laddad!
 
Karlek och massa pussar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni gör om det i år igen. Håller alla tummar jag har. Kram mammi.

2012-10-06 @ 00:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0