Quarter Final

Dålig update, men har varken tid eller lust just nu.
Det senaste har vi hunnit göra rekord efter rekord. Vi vann serien med enbart vinster. Vi har varit helt obesegrade igenom hela conference. Vi är så jävla bra!
Det är dock nu som de riktigt tuffa matcherna börjar. Imorgon börjar kvartsfinalen. Vi möter Methodist som är ett bra lag. Jag tvivlar inte på att vi vinner den matchen, så länge som vi spelar vårt spel, gör vi det så är vi oslagbara.
Matchen är imorgon, söndag, 11:30 amerikanskt tid, alltså 17:30 svensk tid. För er som vill kolla på matchen så sänds den live på http://nmtvsports.com/main.php?tableName=event&fileName=results&recordId=&module=event-results&orderBy=&searchIt=yes&sport=0&month=0&day=01&year=2011&conferenceId=0&schoolId=468
 
Nu ska jag fortsätta plugget, sen ska jag och min fina sambo Camiluring äta en romantisk middag och ladda inför matchen.
 
PS. Pratade med min fina syster Therese idag. Jag fick se en video på min älskade systerson Lionel som kan alla färgernas namn och även kan räkna till 28. Du är så duktigt Lionel!
 
 
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0