Good week

I söndags blev det lite fest, vi ville ju såklart fira en grym helg. Igår blev jag helt plötsligt jättesjuk. Fruktansvärt ont i huvudet, frös, svettades, hade feber. Jag orkade knappt stå upp. Det gick över senare på kvällen och idag vaknade jag och mådde hyffsat bra. Jag har ingen riktig energi, så jag får se hur det går med dagens träning.
Imorgon är sista dagen innan fall break, härligt. Jag känner att jag verkligen behöver det.
I helgen har vi två matcher. Alla matcher framöver är väldigt viktiga. Vinner vi alla så vinner vi conferencen och även en ring!! Uppladdningen har redan börjat ifrån min sida!

Gällande knät så går det framåt. Det känns inte 100%, men jag kämpar på med rehab nästan varje dag. Jag är väldigt glad att jag kan träna och spela matcher nu iallfall. Det är fantastiskt att vara tillbaka på fotbollsplanen igen!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0