Work out mood

Jet laget är inte jättecoolt just nu. Vaknar runt 7-8 och är svintrött runt 18. Gårdagen bestod av att gå och fixa gymkortet som vi får av laget. Vi är sponsrade av ett gym som heter OneLife. Jag körde första passet där igår och jävlar vad bra gym! Ligger och slöar i sängen just nu men ska gå upp, göra frukost och dra iväg till gymmet idag igen. Det finns 5 gym att välja mellan, idag hade jag tänkt testa det som ligger nära där jag bor.
Efter gymmet igår drog jag och min homeboy till beachen, riktigt nice! Därefter åkte jag hem och umgicks lite med familjen och sen drog jag på bio. The Avengers. Jag gillar inte superhero filmer men den va faktiskt jävligt bra.
Dagen kommer att bestå av träning, och att följa med Kelsey, som är dottern i familjen, och kolla på hennes try-out till ett bättre lag. Jag måste även fylla på pengar på min mobil.

Nej, nu ska jag ta tag i mig själv. Holla later buddies!


Kommentarer
Postat av: tasha

roligt att du har det bra!! :)

2012-05-08 @ 18:23:01
Postat av: malin

Här kommer 2 timmar nostalgitripp från en jävligt bra resa! http://www.youtube.com/watch?v=z-NnLhkoSSA&feature=related

2012-05-09 @ 01:36:22
URL: http://mallejum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0