Uppdatering

Dagen har bestått av morgontränibg: pilates och ab workout. Sjukt skoj att testa på nya tränigspass på gymmet. Drefter skypade jag med min fina familj och kollade på champions league finalen för damer. Sedan var det dags för fotbollsträning som gick förvånansvärt bra med tanke på mina omständigheter. Jag hoppas innerligt att jag är en av dom som får åka med till Washington i helgen och spela match!
Ryggen känns lite bättre idag, och sluta oroa er, för jag vet när jag behöver åka till sjukan och träffa doktorn, det är inte än iallafall.
Nu är jag hemma hos min fina vän och kollar på basket. Härlig dag jag har haft :)!
Puss och kärlek!


Kommentarer
Postat av: ida

förlåt det var inte meningen att tjöta, självklart kan du avgöra det själv. Bidde bara lite orolig för dig <3

2012-05-18 @ 06:34:10
URL: http://finest.se/idah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0