Underbara dagar

Måste säga att denna lilla vistelse jag har är helt fantastisk och jag ångrar inte en sekund att jag bestämde mig för att komma hem. Det känns fantastiskt att få tillbringa så mycket tid med familj. Under en vecka hinner jag tyvärr inte träffa alla vänner jag vill, men jag försöker så gott jag kan. Älskade vän er, jag hoppas ni förstår att jag så gärna vill träffa er alla, men jag kan inte åka runt som en galning med tanke på att jag bara är hemma till lördag. Men ni är så välkomna hem till mig det är öppet hus dygnet runt för den som känner för att säga hej och få en bamsekram.

Dagen har bestått av ett gott benpass (gick upp 8.00), jobb, och fotbollsträning med min fina syster Therese. Sjukt skoj att få lira litegrann.

Nu ska jag tjöta lite med mr hart och sen ska jag nana mig för att kanske orka upp kl 8 för ytterligare träning.

All kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0