Två work outs senare

Dagen har bestått av två work out pass, och har även kollat på Kelsey när hon hade try out för ett lag.

Första passet bestod av upvärmning och sedan 1.6km på tid. Gjorde det idag på 6.10min, inte fy skam. Därefter körde jag enn väldigt snabbt bröst/biceps pass med mage som avslutning.
Andra passet bestod av 3km lätt jogging och sedan ett rent axelpass. Tanken var ett rygg/axel pass, men klockan var 22 och jet laget låter mig inte vara uppe hur sent jag vill.

Imorgon ska jag åka till någon skola och ge ut Piranhas saker (mitt lag) och säga hej till alla barn typ. Det blir även ett eller två gympass beroende på hur jag känner mig. Sen ska jag åka till min homeboy och kolla basket.

Nu på schemat: SOVA! Trött tjej, yes!

Puss och kärlek!

Kommentarer
Postat av: milton

bebbeluringen, du är så duktig<3 du får länka er hemsida så vi kan se hur de går för er! lycka till och ge dig aldrig!! pyss på dig<3

2012-05-09 @ 10:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0