knarkar

Nu som känner mig väl vet att jag näst intill aldrig tar tabletter om jag har int någonstans. Jag tror stenhårt på self healing. Men just nu står det fyra olika burkar med tabletter på mitt nattduksbord. Tranbärstabletter, niacin, magnesium och kalium tabletter. Känner mig som en jävla knarkare.

Tanken var att jag skulle gå och träna imorse, men jag vaknade inatt av en fruktansvärd smärta i rygg och mage pga den jävla urinvägsinfektionen. Ska förmodligen få recept på antibiotika av våran trainer idag så att den här skiten går över snart. Så min dag hittills har bestått av skype med min fantastiska mamma och frukost. Nu tvättar jag kläder.
Hoppas dagens träning går bättre än gårdagen, jag var nära på att gå av för att jag hade så ont, men jag vägrar. Jag kan ju inte vara vekling de första träningarna.

Puss och kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0