Härliga soliga dag

Vaknade 9.30. Gick upp och tog en powerwalk med min systers fina hund Goliath. Därefter städade jag min bil. Åkte en sväng till Borås med Therese för att hon skulle tatuera sig men det fanns ingen drop-in tid kvar, så vi åkte snopna hem igen. Jag tog då vägen om min fina vän Malin där även älskade Kristin var. Vi solade lite och sedan åkte jag hem och här ligger jag nu och vilar lite innan det är dags för att åka på cirkus med mina fina systersöner och resterande i familjen. Sedan bär det av till min fina vän Kallas. Good day!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår det! Härligt att du har det bra! Jag är hemma i augusti och då räknar jag med massa kärlek :)

2012-05-04 @ 17:17:34
URL: http://emmafryksdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0