Första träningen

Igår drog jag och sprang en stund på gymmet, sedan åkte jag till en tjej i laget och åt lunch. Därefter begav vi oss till beachen där vi mötte upp några ifrån men's soccer. Vi spelade footvolley och tjötade. Sjukt nice dag igår och brännan jag fick är inte cool.
Idag är första träningen. Vi ska förmodligen göra våra tester vilket jag är ganska nervös inför. Jag har träffat två tjejer hittills och både spelar i högre divisioner än mig så det kommer verkligen bli en utmaning detta. Men bag slutar alris tro på migsjälv.

Dagen har börjat med att tvätta, nu ska bag äta frukost, och sen får vi se om jag beger mig till gymmet eller om jag bara är hemma och slappar. Dock jävligt nice väder så det kanske blir beachen?!

Holla later my loves!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0