Dålig start

Jag var sjukt glad att få åka med på helgens trip till DC för att spela. Men jag blev ändå besviken, inte en minuts speltid. Jag har under denna helg varit arg, ledsen, förvirrad, känt hopplöshet, men nu känner jag mig riktigt laddad för att träna och bli bättre. Denna motivation hoppas jag håller i sig.

Dagen har bestått av lite fotboll med några ifrån laget, och därefter häng med min fina vän Kenrick. Vi ska snart och spela lite basket och även gymma lite. Sedan blir det nog en go film. Härlig dag! Det bästa med denna dag är att jag fick ett sms ifrån mammi. Hon berättade att hon och min fina pappi kommer förmodligen och hälsar på i juni. Fantastiskt!! <3!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0