Another day

Tog en spontantrip med min homeboy till danvegas igår kväll och kom tillbaka idag igen. Fan vad jag saknar min och camis fina lägenhet, love it! Underbart att få sova i min egna säng som jag älskar!
Så, idag pratade jag med min trainer om urinvägsinfektionen. Jag behöver inte gå och kissa stup i kvarten, men däremot har smärtan spridit sig och jag vaknar på nätterna och har skitont i nedre delen av ryggen, det krampar även när jag har tränat. Han sa att han tror att det är något fel på njurarna. FEL PÅ NJURARNA :O? Min host-mom gav mig en värmegrej så ska testa att ha den på nu en stund innan jag cashar out.

Holla later dudes!!


Kommentarer
Postat av: Milton

Sandra!! gå till doktorn och kolla ist! urinvägsinfektion sprider sig ofta till njurarna om man inte botar de! all kärlek<3

2012-05-17 @ 12:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0