Snart

Spring Break måste skynda! Jag pallar skolan, men känner bara att jag behöver ett break från det mesta just nu. Bara få vara och göra vad jag känner för. Period. Spring Break som det ser ut just nu så ska jag till IKEA och kika runt, fyfan vad jag saknar IKEA!! Svenska saker, svensk mat!! Kanske besöka ett köpcenter också. På onsdag åker jag förmodligen ut till VA Beach och spenderar några dagar därute, jag älskar VA Beach. Nu ska jag kolla på en dokumentär om Steve-O och hans addictions to drugs. Ps. Jag fick A i midterm i chemistry. Ps2. Jag vet, detta är riktigt rörigt inlägg, vet inte ens om grammatiken är rätt haha, men jag skriver bara vad jag har på hjärtat idag. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0