Sååååja

Gick på min första lektion imorse. Theatre. Vi hade rehearsal hela tiden och det är riktigt soft. Inte lika soft när vi ska visa upp pjäsen dock, men det är bara inför klassen. Sedan gick jag till min New Testament lektion. Där fick vi tillbaka prov och gick igenom en sak snabbt och sedan, 15 minuter efter, fick vi gå. Sen hade jag en lektion kvar, chemistry, men den var inställd. Hur gött?
På schemat idag står STÄDA LÄGENHETEN. Den är äcklig. Lite jobb, träning och sedan blir det nog några goa drinkar ikväll med härligt sällskap. Imorgon drar jag och några vänner till IKEA, så det blir inte all-in ikväll för jag vill åka tidigt.
Nu ska jag ta en nap innan jobbet börjar. Holla at you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0