Productive Sunday

Vaknade kl. 11.30. Vi skulle egentligen haft träning, men inställd pga vatten på planen. Så dagen har bestått av indoor soccer, städning av hela lägenheten, tvättat fönsterrutor, tvättat, käkat en god middag med cami, gjort klart min kemi lab, ätit daim så att jag nästan spricker, och även skypat med min kära syster och idajävel som kommer hit om 22 dagar.
Nu ligger jag i min säng som har nytvättade sängkläder och ska snart släcka lampan för att nana mig. Detta har varit en mycket bra söndag och jag känner mig faktiskt laddad inför en skolvecka.

Här kommer några bilder ifrån mitt rum :)


Kommentarer
Postat av: häggan

Grym tavla sandy!! Riktigt ball!

2012-03-26 @ 12:55:58
URL: http://jmh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0