Härlig Födelsedag

I lördags åkte jag och en vän till Charlotte för att besöka IKEA och käka lunch. Vi drog gäven till ett shoppingcenter. Därefter gick vi på bio, Project X. Riktigt rolig och sjuk film. Klockan blev mycket så vi bestämde oss för att stanna i Charlotte över natten så vi hyrde ett hotell rum för en natt.
Dagen efter, min födelsedag, så åkte vi till ett annat shopping center, ett lyx shopping center. Och det var det verkligen. Där kunde man få sina bilar Valey parked vilket innebär att du kör bilen fram till entren och lämnar bilen till någon som åker och parkerar den för dig. Och jösses vilka bilar folk kom med. Efter shoppingcentret åkte vi tillbaka till IKEA och köpte svensk mat, namnamnam! Vistelsen i Charlotte avslutades med NBA basketmatch. Vilken upplevelse!
Födelsedagen avslutades i Danville med krök, och jag firade rejält kan man säga, haha.
Idag knackade det på min dörr, det var ett paket ifrån min älskade familj. Massa godis och grattis kort och mina älskade solbrillor. Tack så jättemycket familjen, ni är underbara!

Nu ska jag läsa körkortsteori, ska försöka mig på att ta amerikanskt körkort imorgon har jag tänkt mig.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Ebba Wibrån

Bebban, underbart att höra att du hade en så härlig födelsedag, glädjer mig. Jag ska se till så att vi får till en skype-dejt snart. Det är bara sjukt mkt av allt för tillfället, hinner knappt med. Ska iaf göra teoriprovet nästa vecka vilket kan innebära att körkortet kan vara nära. Du är saknad, all kärlek till dig!!

2012-03-06 @ 12:33:05
Postat av: Emma

Kul att höra att du hade en bra födelsedag. Lycka till imorgon! Jag håller alla tummar jag har för dig :) Puss&kärlek, saknar dig!!

2012-03-06 @ 13:05:09
URL: http://emmafryksdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0