AT&T

Så, när jag är inne på AT&T (min mobil operatör) så tar en kille, lite äldre än mig, emot mig och hjälper mig att fixa med min telefon. Han ställer massa frågor och frågar även hur min kväll går. Jag berättar att jag ska till en arcade (spelhus) och han säger att han älskar sådana och säger att om jag ska dit någon mer gång så ska jag säga till honom. Han undrar även när jag kommer tillbaka till va beach och jag säger att jag ska spendera större delen av sommaren därute. Han säger då att jag borde höra av mig när jag kommer ut dit igen så vi kan ses. När jag ska gå ger han mig hans visitkort och säger att jag kan höra av mig om jag har trubbel med mobilen. Detta hände igår. Idag får jag ett sms, ifrån honom. Han undrar hur min telefon fungerar efter att han hjälpte mig. Sketchy kille. Är han verkligen tillåten att titta upp mitt nummer och höra av sig utanför hans jobb? Haha, vad är grejen med amerikas killar ibland?

Är hemma i danville igen. Känns verkligen skönt att vara hemma! Nu ska jag dricka påskmust och äta svenne godis och försöka göra lite kemi (har tre inlämningar i bara det ämnet kommande vecka, och det är så jävla svårt)

One hundo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0