hills and 1.5 miles and work out

idag hade vi lopning med laget. vi varmde forst upp, sedan var det 1.5 mile pa tid. jag sprang pa 9min36sek och kom in som nummer fyra i mal. darefter korde vi backlopning. vi gjorde korta och brandta, langa och sega och sa korde vi baklanges. jag hade sa mycket energi efterat sa jag bestamde mig for att bege mig till gymmet dar jag korde trapptraning till uppvarmning (jag gick 804 trappsteg for att vara exakt, haha) darefter korde jag ett rygg/triceps pass och avslutade med core. nu ater jag svingod pasta med hemmagjorde revbensspjall, namnam!

karlek!

Kommentarer
Postat av: ida

du är så jääävla sjuk! men jag älskar att du är så målinriktad. och jag älskar dig

2012-06-28 @ 16:19:22
URL: http://finest.se/idah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0