grym

haft en grym dag. work out, beach, träning, och lirat lite basket. träningen gick riktigt bra, men jag är nästan säker på att jag inte blir uttagen till morgondagens match (får reda på det imorgonbitti). Aja, jag jag så gott jag kan. Jag ska göra bättre, jag vill göra bättre.
shootout till min förbannat bra syster som äger. hon spelade match igår och började på bänken. efter ett tag blev hon inbytt och la 3 mål på 15 minuter. sen kom hon in i andra halvlek och stänkte en till. matchen slutade 4-1. stjärna är vad du är!!

dags att nana, puss och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Big Sis

Fina ord hörrö! Jajajajajaaa det blev en tår el två da! Love You mini

2012-06-02 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0