Vinst

Vi vann gårdagens match. Självklart blev det en bänkplats för mig, inget nytt direkt. Match idag i Fredericksburg. Jag kan ju inte mer än hoppas på att få någon minut, men jag förväntar mig ingenting. Vinner vi idag så går vi till play off som förmodligen är i Kanada. Många tjejer i laget kommer ha åkt hem då, så jag kommer med största sannolikhet bli uttagen, men jag funderar på att skita i play off, för jag kommer inte få spela ändå. Stannar hellre i värmen i va beach och tränar som en galning och åker till beachen. Det suger att bli uttagen till matcher, jag är hellre hemma för då kan jag träna. Hemskt tänk av mig, men jag hoppas vi förlorar idag för då går vi inte till play offs och jag behöver inte tänka på att bli uttagen och kanske behöva komma med en ursäkt till att inte åka med. Enough said om fotboll. Mina tanker går till min fina vän Malin. Du är stark, du kan.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Bebbis!

Vad jävla tråkigt att höra hur kasst hon behandlar dig, det gör ont. Men orka kämpa det sista, du är stark det vet jag.
Hör av dig så fort du är sugen och har tid för en skype. Skriv på whats up :)

Massa kärlek och saknad till dig <3

2012-07-08 @ 17:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0