Getting ready

Jag är så jävla laddad inför min college säsong, det är löjligt. Jag tänker på det varje dag, flera gånger om dagen. Den här sommar säsongen har varit ett helvete för mig, men jag har tagit mig igenom den och jag har blivit mentalt starkare. Jag pratade idag med Wendy (tränaren) och jag sa till henne att jag inte kommer tillbaka mer. Jag har fått nog av hennes elaka beteende och det är ändå bara en match kvar (match på lördag i washington dc mot dc united och det är första slutspelsmatchen och jag är ganska säker på att piranhas kommer förlora och då inga fler matcher). Wendy blev arg och gick iväg, men ringde senare upp mig och sa att hon vill att jag kommer tillbaka. Jag är säker på att jag inte kommer tillbaka, jag har fan fått nog.
Jag är så redo att börja träna två gånger om dagen minst igen och köra järnet tills jag åker hem. Tränatränaträna!!

Kommentarer
Postat av: s

du är så stark så kära sändru! men träna inte ihjäl dig så du sträcker dig mer, vill ha dig hel till säsongen! <3

2012-07-16 @ 20:47:56
Postat av: Ebba

Min fina bebba, du kämpar & sliter, håller i & står ut med mkt. Jag är imponerad över din starka vilja. Du får tänka att det bara gör dig till en starkare människa i livet. Det är inte långt kvar till sesången, du vet hur fort det går. Först ska jag hinna ha dig hemma lite :) Saknar & älskar dig'

2012-07-17 @ 17:04:36
URL: http://livetarensaga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0