ÄNTLIGEN!!

Blev uttagen till dagens match och fick äntligen 30 minuters speltid. Jag vet att anledningen till att jag fick speltid var för att startelvan skulle få vila inför morgondagens viktiga match, men jag skiter i vilken anledning det var, jag fick äntligen matchtid! Det var helt underbart att få spela! Jag fick spela vänsterback och det gick helt okej. Jag var lite ringrostig eftersom jag bara har tränat hela sommaren utan någon speltid, men det gick bra.
Allison, Silje Ashley, Scottie och Melissa var där också (vänner ifrån Averett och assistant coach). Efter matchen åkte vi till Skinny Dip (frozen yoghurt). Så himla kul att träffa dom! Vårt grymmelag, Averett Cougars! Fan vad jag vill tillbaka till skolan, jag är så jävla redo för säsong!
Nu ska jag sova, match väntar imorgon i Fredericksburg eftersom den blev inställd förra helgen pga tornado.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: miltonovish

skit i anledningen, du fick spela!! Grattis!!! Jag är säker på att du gjorde grymt ifrån dig ändå!! :D

2012-07-16 @ 14:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0