Trött chey

Har lirat boll hela dagen, från 10-15 med lite lunch emellan. Det va med laget och två high school lag. Vi tränade först med dom och sedan efter lunchen hade vi en liten tournament. Vädret har varit helt fantastiskt idag, sol och värme, tshirt och shorts, underbart! Men jösses vad solen tog energi ifrån mig. Jag ligger i min säng helt död. Ska på fraternity party om 15 min, men här ligger jag i min säng med min rosa mysdress. Är hungrig så tanken är att åka och köpa donken med cami i min rosa mysdress, åka hem och ära, och sen byta till någorlunda uppstyrda kläder (vilket inte är så svårt i amerika) och see what upp på tillställningen, som för övrigt är på våningen under.
Imorgon är det träning igen så det blir ingen sen kväll för mig. Holla at you later! Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0